Testování lyží 

Pavel

Testování lyží - Co to je, jak na to a proč testovat ?

  • Hodně lyžařů si myslí, že testování lyží je vyzkoušení jednoho nebo několika párů lyží někde na svahu, kde zrovna jedna z mnoha lyžařských firem nabízí své nové modely. Je to jistě super, ale tady se jedná o vyzkoušení a ne o testování. Firmy spoléhají na to, že rozdíl mezi naší starou (lyží) a novou bude natolik velký, že nás zcela omráčí... A mají pravdu, zejména, pokud jsme je (lyže) dlouho neměnili. Většinou po takovém zážitku okamžitě utíkáme si právě tuto parádu pořídit.
  • Opravdové testování, ale spočívá v něčem jiném. Je to porovnávání jednotlivých modelů od různých značek. Navíc lyže musí být z jedné kategorie (např. slalomky) a ve stejných nebo velice podobných délkách. Aby jsme opravdu poznali rozdíly, musíme testovat ve stejném prostředí a nejlépe na jednom svahu. Pro nejlepší výsledky je důležité testovat co nejrychleji jednu za druhou. Teprve potom jsme schopni procítit i ty nejemnější rozdíly mezi nimi. Proč? Protože zůstáváme-li déle, zvykáme si na ně (lyže).

    IMG_3954 – kopie

    IMG_3953 – kopie

    IMG_3956

  • K čemu to všechno? Testování je jediný možný způsob, jak najít pro sebe toho pravého miláčka. Na rozdíl od sexu, je poměrně bezpečný, zejména používáme-li helmu i páteřák. Navíc, je to daleko příjemnější než číst články od všech možných odborníků, nebo poslouchat jiné odborníky v obchodech.
  • To nejdůležitější na testování je to, že jeho výsledky jsou naprosto nikým a ničím nezpochybnitelné. Vybíráme vítěze na základě našich individuálních předpokladů - fyzických, biologických i psychologických dále ovlivněných počasím, sněhovými podmínkami, včerejším apre-ski a současnou náladou. Výsledek je tedy soukromou záležitostí, subjektivním názorem na základě vlastní zkušenosti a to je na něm to nejcennější!

Takže někdy na opravdovém testu ... Ahoj Pavel.

PhDr. Pavel Štancl

Další články autora

VIST X LIMITED – DOKONALÁ UNIVERZÁLKA

Completion.png

1. DÍL - SPRÁVNÁ KATEGORIE LYŽÍ

1.png

2. DÍL - JAK VYBRAT SLALOMKY

2.png
Autor článku:Profil autora

PhDr. Pavel Štancl

1971

Zakladatel, majitel a pracovně nejstarší
pracovník firmy SKI-MAX
Reklamní manažer firmy
Brand manažer značky Emmegi

Rocker ano či ne?

IMG_1113.JPG

Sportalm wellness kolekce

sno queen uvodni.jpg

Jak vybrat lyžařskou helmu

INDIGO_Kampagne_2014_15_A4_hoch_300.jpg

Gravitační výtah

DSC03655.JPG