Super čerstvá várka TENISOVÉHO oblečení HEAD pro muže i ženy.

ČASTÉ DOTAZY

1.

Jak si mohu objednat?

Objednávat na našem e-shopu je jednoduché: Po vložení požadovaných položek do nákupního košíku klikněte na možnost »Do košíku«. Pro zadání objednávky si doporučujeme vytvořit zákaznický účet. Jako nový zákazník tak můžete jednoduše udělat v procesu objednávky, a pak už budete automaticky přihlášen. Pokud již máte zákaznický účet, můžete se jednoduše přihlásit pomocí uživatelských údajů (e-mailové adresy a hesla). Následně budete vedeni procesem objednávky ve třech krocích (adresa – způsob platby – potvrzení objednávky).

 

2.

Musím mít zákaznický účet, abych si mohl/-a objednat?

Zákaznický účet u nás mít nemusíte, ale registraci do SKIMAX VIP KLUBU Vám doporučujeme, zejména, co se týče výhod, v podobě slev. Všechny členské výhody najdete na stránce SKIMAX VIP KLUBU ↓. Registrace je jednoduchá a zabere jen minutku!

Chci se registrovat →

 

3.

Mohu objednávku zadat také po telefonu?

Určitě můžete, ráda Vám poradí naše online prodejní asistentka Michaela Kovářová na telefonním čísle +420 775 860 840.

 

4.

Jaká je minimální/maximální hodnota objednávky?

Pro Vaše objednávky není stanovena minimální ani maximální hodnota objednávky. Výše Vaší objednávky ovlivňuje pouze cenu za kurýrní služby (11. otázka).

 

5.

Mohu objednávku stornovat, když ještě nebyla odeslána?

Stornovat objednávku je možné, v případě, že ještě nebyla objednávka odeslána. Prosím, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 775 860 840, abychom mohli ihned prověřit Vaši žádost o stornování objednávky.

 

6.

Mohu objednat také do zahraničí?

Momentálně je možné doručit naše zboží v rámci České republiky. Jestli chcete být informováni o možnosti doručení zboží do jiné země, obraťte se na nás telefonicky na čísle +420 775 860 840 nebo na e-mailu store@ski-max.cz

 

7.

Jaké typy platby jsou k dispozici?

Můžete si zvolit mezi následujícími platebními možnostmi: platba kreditní kartou online, bankovním převodem a platba na dobírku.

 

8.

Mohu ve SKIMAX nakupovat na splátky?

Možnost nákupu námi nabízeného zboží na splátky momentálně bohužel v naší prodejně ani na e-shopu neposkytujeme.

 

9.

Kdy a jak dostanu svou fakturu?

Faktura společně s návratovým listem a dalšími informacemi, jsou součástí e-mailu, který obdržíte ihned, jak Vám objednávku odešleme.

 

10.

Kým bude můj balíček doručen?

Zboží Vám doručíme prostřednictvím kurýra PPL či GLS, záleží na Vás, jakého dopravce preferujete.

 

11.

Jaká je cena poštovného?

Při nákupu zboží do 2 000,- Kč poštovné a balné za 99,- Kč. Při nákupu zboží nad 2 000,- Kč poštovné a balné ZDARMA. Cena za dopravu u nadrozměrné zásilky – LYŽE u PPL je vždy 150,- Kč, u dopravce GLS je poštovné u nadrozměrné zásilky ZDARMA.

 

12.

Jaká je doba dodání?

Doručení zásilky od převzetí přepravcem je do 24 hodin (v případě Vašeho zastižení). Přepravce Vás bude vždy předem kontaktovat o čase doručení. V případě problémů s doručením nás kontaktujte na čísle +420 775 860 840 nebo e-mailu store@ski-max.cz.

 

13.

Co mám dělat, když dostanu poškozené zboží?

V první řadě, doporučujeme při každém převzetí zásilky zkontrolovat, zda je balíček nepoškozen. Pokud doručené zboží není v pořádku, můžete ho samozřejmě bezplatně vrátit zpět s uvedením důvodu pro vrácení. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována, vrátíme Vám peníze.

 

14.

Jak a do kdy mohu vrátit zboží?

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu. Zboží, které vracíte, musí být nepoškozené a neopotřebené, v původním neponičeném obalu a se štítkem (cenovkou). V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení až 50% z vracené částky. Součástí balíčku musí být vyplněný návratový list. Jakmile zboží převezmeme, budou Vám vráceny finanční prostředky do 5 pracovních dnů.

 

15.

Jak mohu vyměnit zboží?

Klasickou výměnu zboží nenabízíme, jen vrácení peněz. Pokud chcete zboží například v jiné velikosti, střihu nebo barvě, jednoduše vraťte původní položku a objednejte si ji znovu. Urychlíte tím doručení požadovaného produktu a předejdete možnosti, že bude Vámi požadované zboží vyprodáno.

 

16.

Kdy a jak dostanu své peníze zpět?

Částku Vám vrátíme bezhotovostním převodem na Váš bankovní účet uvedený v návratovém listu nejpozději do 10 pracovních dní ode dne přijetí vratky.

 

17.

Na jakou adresu mám poslat zboží ?

Zboří určené pro vrácení, výměnu a reklamaci pošlete vždy na adresu: SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, Olomouc 779 00

 

18.

Jak na reklamaci zboží?

Na naše zboží Vám poskytujeme dvouletou záruku. Pokud chcete zboží reklamovat, vyplňte reklamační protokol a pošlete nám zboží. Po přijetí Vámi reklamovaného zboží, Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení, a to nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace, na Vámi uvedeném tel. čísle. Reklamace musí být vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne jejího převzetí. Ve všech případech reklamace je nutné předložit kopii faktury / dokladu o koupi. Reklamační protokol najdete volně ke stažení zde.