VRÁCENÍ, VÝMĚNA, REKLAMACE ZBOŽÍ
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu.
Zboží, které vracíte, musí být nepoškozené a neopotřebené, v původním neponičeném obalu a se štítkem (cenovkou). V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení až 50% z vracené částky.
Součástí balíčku musí být vyplněný návratový list. Jakmile zboží převezmeme, budou Vám vráceny finanční prostředky do 5 pracovních dnů.
MOŽNOSTI VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vrácení zboží na provozovně
Na provozovně nevracíme peníze, nevyřizujeme výměnu velikostí ani vrácení zboží! Vrácené zboží si od Vás převezmeme a naše zákaznická podpora Vás bude v pracovní den ihned kontaktovat o dalším postupu ohledně vrácení peněz.
Vrácení zboží přepravcem
Vyplňte návratový list a nepoužité zboží v původním stavu nám pošlete zpět.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Klasickou výměnu zboží nenabízíme, jen vrácení peněz. Pokud chcete zboží například v jiné velikosti, střihu nebo barvě, jednoduše vraťte původní položku a objednejte si ji znovu. Urychlíte tím doručení požadovaného produktu a předejdete možnosti, že bude Vámi požadované zboží vyprodáno.
REKLAMACE
Na naše zboží Vám poskytujeme dvouletou záruku. Pokud chcete zboží reklamovat, vyplňte reklamační protokol a pošlete nám zboží na adresu: SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, Olomouc 779 00.
Po přijetí Vámi reklamovaného zboží, Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení, a to nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace, na Vámi uvedeném tel. čísle. Reklamace musí být vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne jejího převzetí. Ve všech případech reklamace je nutné předložit kopii faktury / dokladu o koupi.
ADRESA PRO VRÁCENÍ A REKLAMACI
SKIMAX STORE
Týnecká 714/6, 779 00 Olomouc
DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE
NEOBDRŽEL(-A) JSEM BALÍK
Zkontrolujte si status zásilky pomocí sledovacího čísla, které máte v e-mailu od přepravní společnosti, která Vám veze balík. Informace, kterou vidíte, je poslední status Vaší objednávky. Pro více informací o Vašem balíku nás prosím kontaktujte na tel. +420 775 860 840, nebo e-mailem store@ski-max.cz.
KDE NAJDU FAKTURU ZA ZBOŽÍ?
Faktura Vám byla v tištěné podobě zaslána poštou s Vámi objednaným zbožím.
REKLAMACE DOPRAVY
Pokud jste zboží převzali (vychází se z podpisu dokumentu o převzetí zásilky od přepravce) máme za to, že zboží bylo v pořádku doručeno. Pokud tomu tak nebylo, reklamaci poškození zboží během dopravy nám nahlaste nejlépe do 3 dnů od podloženého převzetí zásilky, pomocí e-mailu store@ski-max.cz nebo telefonicky +420 775 860 840 a informujte přepravce, který tuto reklamaci vyřizuje.