20%   S L E V A   na letní kolekce GOLDBERGH

VRÁCENÍ, VÝMĚNA, REKLAMACE ZBOŽÍ

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu. Zboží, které vracíte, musí být nepoškozené a neopotřebené, v původním neponičeném obalu a se štítkem (cenovkou). V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení až 50 % z vracené částky. 

Nezapomeňte do balíku přidat vyplněný návratový list. Jakmile zboží převezme naše zákaznická podpora, budeme Vás kontaktovat potvrzovacím e-mailem nebo telefonicky.

 

Peníze Vám budou vráceny do 10 pracovních dní od převzetí balíku.

MOŽNOSTI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

VRÁCENÍ ZBOŽÍ NA PROVOZOVNĚ

Na provozovně nevracíme peníze v hotovosti, nevyřizujeme výměnu velikostí a vrácení zboží! Vrácené zboží si od Vás převezmeme a naše zákaznická podpora Vás bude v pracovní den ihned kontaktovat o dalším postupu ohledně vrácení peněz.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ PŘEPRAVCEM

Vyplňte návratový list, který je ke stažení na této stránce a nepoužité zboží v původním stavu s visačkami pošlete zpět na adresu:

SKIMAX STORE,

Týnecká 714/6,

779 00, Olomouc

 

NÁVRATOVÝ LIST

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Zboží u nás můžete vyměnit za jinou velikost, barvu či úplně jiný kousek. Postup je stejný jako u vrácení zboží, stačí vyplnit formulář pro výměnu zboží (který je ke stažení níže na této stránce), ve kterém nám zaznamenáte značku, název produktu, Vámi zvolenou velikost a pošlete nám nepoužité zboží v původním stavu i s visačkami na adresu SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, Olomouc 779 00. V případě výměny Vám doporučujeme zarezervovat si zboží dopředu na telefonním čísle +420 775 860 840 nebo pomocí e-mailu store@ski-max.cz

REKLAMACE

Na naše zboží Vám poskytujeme dvouletou záruku. Pokud chcete zboží reklamovat, vyplňte reklamační protokol, který je volně ke stažení níže a pošlete zboží na adresu: SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, Olomouc 779 00. Po přijetí Vámi reklamovaného zboží, Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení, a to nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace, na Vámi uvedeném telefonním čísle. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. Ve všech případech reklamace je nutné předložit kopii faktury / dokladu o koupi.

 

 

DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE

KDE NAJDU FAKTURU ZA ZBOŽÍ?

Od září 2019 máte svoji fakturu za zboží přiloženou vždy v příloze Vámi uvedeného e-mailu, který jsme Vám zaslali společně s potvrzením o odeslání zboží.

Před tímto datem Vám byla faktura v tištěné podobě zaslána poštou s Vámi objednaným zbožím.

NEOBDRŽEL(-A) JSEM BALÍK

Zkontrolujte si status zásilky pomocí sledovacího čísla, které máte v e-mailu od přepravní společnosti, která Vám veze balík. Informace, kterou vidíte, je poslední status Vaší objednávky. Pro více informací o Vašem balíku nás prosím kontaktujte na tel. +420 775 860 840, nebo e-mailem  store@ski-max.cz.

REKLAMACE DOPRAVY

Pokud jste zboží převzali (vychází se z podpisu dokumentu o převzetí zásilky od přepravce) máme za to, že zboží bylo v pořádku doručeno. Pokud tomu tak nebylo, reklamaci poškození zboží během dopravy nám nahlaste co nejdříve, nejlépe do 3 dnů od podloženého převzetí zásilky, pomocí e-mailu store@ski-max.cz, nebo telefonicky +420 775 860 840 a informujte přepravce, který tuto reklamaci vyřizuje.

V případě nejasností se neváhejte obrátit na Michaelu Kovářovou na telefonním čísle +420 775 860 840 nebo pomocí e-mailu store@ski-max.cz, je tu pro Vás od pondělí do pátku, od 9 do 17 hodin.