Vrácení, výměna, reklamace zboží


Vrácení zboží:

  • Vyplněný formulář, který najdete ZDE, zašlete spolu se zbožím na danou adresu pro vrácení.
  • Zboží musí být kompletní a v originálním obalu, nesmí mít žádné známky opotřebení.
  • Lhůta pro vrácení zboží je 14 dnů od převzetí balíčku. Jakmile zboží převezmeme, budeme Vás kontaktovat potvrzovacím e-mailem.
  • Peníze Vám budou vráceny do 10 pracovních dní od převzetí balíku.


Možnosti vrácení zboží:

  1. Vrácení zboží na provozovně – SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, 779 00, Olomouc 
    Na provozovně nevracíme peníze hotově, na provozovně nevyřizujeme výměnu velikostí a vrácení zboží! Vrácené zboží si od Vás převezmeme a naše zákaznická podpora Vás bude v pracovní den ihned kontaktovat o dalším postupu ohledně vrácení peněz, které Vám dorazí do 10 pracovních dní od převzetí vráceného zboží.
  2. Vrácení zboží poštou či přepravcem 
    Jednoduše vyplňte návratový list, který si stáhnete na této stránce a nepoužité zboží v původním stavu se všemi visačkami nám pošlete zpět na uvedenou adresu, která je v návratovém listu – SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, 779 00, Olomouc.

 

Výměna zboží:

  • Zboží můžete vyměnit za jinou velikost, barvu či úplně jiný kousek.
  • Postup je stejný jako u vrácení zboží, stačí vyplnit návratový list a zaznamenat zde změnu a popsat o jaké zboží máte zájem.
  • V případě výměny Vám doporučujeme si zboží dopředu zarezervovat na tel. čísle 775 860 840 nebo napište e-mail na store@ski-max.cz


Reklamace:

  • Záruční doba na spotřební zboží je u nás 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím, pokud není v záručním listu uvedena záruční doba delší.
  • Vyplněný formulář, který najdete ZDE, spolu se zbožím zašlete na danou adresu pro reklamaci – SKIMAX STORE, Týnecká 714/6, 779 00, Olomouc.
  • Ve všech případech reklamace je nutné předložit kopii faktury / dokladu o koupi.
  • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka, nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace, o postupu a případném vyřízení.
  • Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho e-shopu je 30 dnů od převzetí reklamace.
  • Celý reklamační řád najdete ZDE.


Kde najdu fakturu od zboží:

Od září 2019 máte svoji fakturu vždy přiloženou v e-mailu, který jsme Vám zaslali společně s potvrzením odeslání zboží. Před tímto datem Vám byla faktura v tištěné podobě zaslána poštou s objednaným zbožím.

 

Neobdržel(-a) jsem balík, co teď?

Zkontrolujte si status zásilky pomocí sledovacího čísla, které máte v emailu od přepravní společnosti, která Vám veze balík. Informace, kterou vidíte, je poslední status Vaší objednávky. Pro více informací o Vašem balíku nás prosím kontaktujte na telefonu +420 775 860 840, nebo na e-mailu store@ski-max.cz.


Reklamace dopravy:

Pokud jste zboží převzali (vychází se z podpisu dokumentu o převzetí zásilky od přepravce) máme za to, že zboží bylo v pořádku doručeno. Pokud tomu tak nebylo, reklamaci poškození zboží během dopravy nám nahlaste co nejdříve, nejlépe do 3 dnů od podloženého převzetí zásilky. Tuto reklamaci nám sdělte (nejlépe e-mailem store@ski-max.cz, nebo telefonicky +420 775 860 840) a informujte přepravce, který tuto reklamaci vyřizuje.

V případě nejasností se na mne neváhejte obrátit, jsem tu pro Vás od pondělí do pátku, od 9 do 17 h.